Lite mer än en rubrik

Sist fick inte mycket mer än en rubrik. Jag hade faktiskt gjort värsta inlägget med bilder och allt men bloggen la bara upp rubriken och sen dog internet. Jag orkade inte fixa och styra så därför lät jag er fantisera erat egna inlägg utifrån rubriken. Idag dock! hoppas jag att mitt inlägg också vill vara med.
Igår var jag hos mor en sväng och hälsade på innan jag knatade över till Nemie och färgade hennes hår och lite. Alltid lika trevligt! Idag sov jag länge men väl uppe tog jag mig en kalldusch för att svalka av mig, startade en tvättmaskin sen tog jag all min pant och gick upp mot coop för att handla en del gott. Bland annat grejer till tacos som jag ska laga ihop nu tänkte jag, och jordgubbar och vit choklad. Mumma!

/Trollet

Kommentarer
Postat av: mimmi

Tur för dig att jag redan har ätit tacos, annars hade jag varit sur för att du frestar mig med det OCH choklad-doppade jordgubbar.
Nu behöver jag ju bara muttra över jordgubbarna liksom.

Svar: Ja, jag har ju gått ner 2kg så nu måste jag ju äta upp mig igen ;D
Julia Roslinger

2013-05-11 @ 17:05:01
URL: http://mimmiduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0