Do blonds have more fun?

Det tänkte jag ta reda på så jag har färgat mitt hår platinablond lite spontant sådär. Så måste jag ju säga att det blev jävligt fränt med en corall-färgad hårkam. Väldigt ovant känns det och jag får en smärre chock varje gång jag går förbi en spegel eftersom jag hannars brukar färga håret rött eller andra mörka färger. Så får vi se om jag kommer ha mycket roligare än annars. Igår var jag på Max och hälsade på och vi kom fram till att jag ska börja praktisera där 8e april. Så jag blir kvar på Willys 2 veckor till bara sen drar jag. SKA BLI SÅ SJUUUKT SKÖÖÖÖNT!!! Och jag kom på att jag aldrig har jobbat ihop med en jämnårig innan. Jag har bara jobbat med äldre, så det här ska bli skitkul! Får vi hoppas att funkar med nya medicinen och allt. Peace out!! /Trollet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0