Lite lagom med lördag!

Har fått klagomål om att det bloggas för dåligt så nu bloggar jag! Igår åkte jag till lambot för att fredagsmysa med familjen men bussarna gick så fruktansvärt dåligt när jag skulle hem på kvällen och det var 20- ute så sov jag över ist. Så tidigt imorse när familjen skulle iväg så var det bara att klä på sig och kasta sig på en buss hem. Nu är jag hemma och tittar på matlagningsprogram medan jag dör av nervositet. För trot eller ej så ska jag på "blinddate" idag. Asläskigt! Särskilt med tanke på att vi ska hem till honom och se på film. Men jag tänkte att det värsta som kan hända är att han antingen våldtar mig eller styckmördar mig i skogen :) Positivt tänkande! Och man måste ju chansa och ta risker ibland, eller hur. Nu ska jag nog ta och göra mig nån enkel mat så jag inte svälter ihjäl iaf. /Trollet

Kommentarer
Postat av: mimmi

WOHOOO!
Ta me Britt-Marie ikväll så blir de bra vettu!

2013-01-19 @ 12:23:25
URL: http://mimmiduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0