F**k this s**t

Den här dagen har sugit överallt! Börjar med att den irriterande kollega får jobbet som jag vill ha och som jag anser att jag är mer lämpad för eftersom jag kan jobbet utan och innan. Sen insåg jag hur misslyckad och värdelös jag är som inte ens kan ta hand om mig själv. Jag kan inte ens skriva en handelslista utan min mamma och laga egen mat kan man ju drömma om. Jag kommer jobba på samhall till den dagen jag dör eftersom jag inte kommer ha råd att gå pension. För göra kan karriär kommer jag ju uppenbarligen inte kunna göra eftersom jag knappt kan torka mig i röven själv.
Jävla fittdag!
Kan iaf trösta mig med att det blir lite bättre av att gråta ut i duschen och jag är ledig imorrn. typ...

/Trollet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0