Mår som man förtjänar!

Rolig kväll som började med förfest med Sofie och Lisa i Lisas lägenhet. Sen drog vi till Harrys där vi träffade mer folk. Jag hade såååå roligt och vi dansade och sjöng med låtarna hela natten lång. Jag drack med måtta hela kvällen och blev därför inte alltför fattig. När de sista låtarna spelades började kön till kapprummet bli allt längre. Vi sprang förbi hela kön till folks förargelse, så vi var ute på nolltid som tur var. Då var det bara Schultz, Sofie och jag kvar så vi drog hem till Schultz för efterfest. Det var då min kära drinking-buddy måtta lämnade mig med en flaska fish och en obevakad bag-in-box. Jag blev väldigt väldigt väldigt full. Slutade med att jag fylleringde min bror och mamma inne i duschen innan alla 3 däckade i sängen. När vi väl vaknat till liv drog Sofie och jag till Lisa för att kurera oss med kebab. Så nu ligger jag i soffan nyduschad och med borstade tänder och vilar lite grann. Imorgon börjar verkligheten igen.

/Trollet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0