Kaos i hjärnan!

Våren kombinerat med att jag snart slutar på Willys gör att det är ett enda kaos i hjärnan. Jag är jätteglad och jättedeprimerad om vartannat. Har haft två jättebra dagar men igår gick det helt utför. Det började egentligen i förrgår kväll då jag kände panikångesten komma och jag inte ville till jobbet. Tur att jag har en så bra mamma som kan lugna mig när jag mår så. Igår var hela dagen piss jag var deppig och trött. Fast jag sov 12 timmar den natten sov jag bort nästan hela dagen. Klarade inte ens av att svara i telefonen. Detta resulterade i ömma svullna fingrar och blåsor på händerna. Idag är inte mycket bättre fastän klockan bara är halv 7, och jag vet att jag förr eller senare måste prata med chefen fast jag verkligen inte vill. Livet suger ganska hårt ibland!

/Trollet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0