Bra söndag!

Har varit i lambo och firat min bror som fyllde år för ett par veckor sen. God mat, gott fika, härligt sällskap och bra film! Då klockan blev ganska sent sov jag över och åkte därifrån så fort min mor klippt till mig i håret. Det är så härligt när man har massa pengar på kontot och vet att man MÅSTE handla kläder. Så självklart blev det en shoppingrunda innan jag åkte hem. Kom hem med en klänning, 3 tröjor, en jacka, 7 par strumpor och 2 par skor och allt det gick på ca 1000lappen. Inte illa pinkat.
Måste självklart också nämna den rosa datorn jag köpte i förrgår då min gamla har börjat ge upp helt. Farmor snäll som hon är bidrog med pengar till en ny micro till mig också eftersom min har varit trasig ett tag. Det går bra nu! det firar vi med en halvkass bild på mig

/Trollet

Kommentarer
Postat av: mimmi

WOHO RN BILD!! :D Snyggo!

2013-04-21 @ 19:31:39
URL: http://mimmiduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0