Äntligen Vår!!

Är det inte underbart med det här varma härliga vädret!
Jag har till och med vårstädat så det ligger härligt till! Hela lägenheten är ren och ljus. Idag har jag varit ledig och mött mamma på stan där vi uträttade några ärenden innan hon var tvungen att skynda hem. Då passade jag på att promenera hem längs tinnerbäcken. Det var väldigt skönt att promenera bort all negativ energi och fylla på med ny positiv. Ikväll ska min far ta med mig till maxi för att fylla på mitt matförråd.
Hade gött

/Trollet

Kommentarer
Postat av: mimmi

Nu har jag läst och slänger in en liten kommentar för att det är trevligt att få kommentarer, det är även trevligt med vår även om jag åker till kallare ställen nu när den kommer :D
PEACE

2013-04-02 @ 16:33:59
URL: http://mimmiduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0