Shopping, shopping och åter shopping

Idag har varit en lååång regnig shopping-dag. Jag har både lagt pengar på mig själv och till hemmet. Först var jag på stan med mamma, Lisen, Filippa och Ebba. När vi ätit var min far snäll och skjutsade hem systrarna medan mamma shoppade klart på stan. sen åkte pappa och jag och letade grejer till min nya lägenhet och kollade läget inne på IKEA. Jag ber om ursäkt på förhand för den dåliga upplösningen på bilderna men en liten fågeljävel hade sönder taklampan så jag lever i mörker. Tack!
På Elgiganten köpte jag en kaffebryggare, ett strykjärn och en elvisp. På NetonNet köpte jag en vattenkokare, en brödrost och en micro.
Lite annan småskit jag köpte...
En svart pennkjol på Lindex.
Ett par höst/vinterskor då jag har tröttnat på att gå i orangea och lila löparskor.
Ett par svarta högklackade skor som jag halka runt i i vinter tänkte jag. Och tur var väl det att jag köpte dem för sen bet hundj**eln sönder mina favoritpumps... Grrrrrrrrr! Det var väl lite nytt om vad som sker här... /Trollet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0