Härligt med förnyelser!

För några månader sen bestämde jag mig för att jag inte skulle blogga förrän min bloggdesign ändrades... det gjorde den aldrig. Man kanske måste ändra den själv eller be nån att göra det. Då bad jag Sofie fixa den och nu har jag den :) Så NU kan jag blogga igen! SÅ! Vad har hänt sen mitt senaste blogginlägg? Jag har fått fast anställning på vårt kära samhall. Jag har fått en lägenhet som jag flyttar in i 1a november. Sen har det nog inte alls hänt mycket:) Jag har varit väldigt dålig på att lägga upp bilder och sånt kul på bloggen. Men tanken är att det ska komma lite senare :) Så blir det lite roligare kanske :D Ha't / Trollet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0