"Känner du dig frisk nu? Vänta så ska jag göra dig sjukare... varsågod"

Det var väl typ vad min förkylning sa igår kväll när jag hade bestämt mig för att gå till jobbet. Det blev en lååång jobbig natt och nu är jag dundersjuk igen -.-' Jag ser framför mig hur lönekontoret glatt plockar bort pengar från min lön. Alldeles lagom till jag ska flytta och behöver varenda krona jag kan komma över. Så återigen ligger jag och tycker synd om mig själv i sängen med onda leder och dunkande huvud och hals, och det hjälper ju inte mycket att halstabletterna är där nere och jag här uppe. De gör inte mycket nytta då lixom. Mycket klagomål blir det i den här bloggen, har ni tänkt på det? Om inte tycker jag ni ska ta er en funderare på det medan jag sover en skvätt! /Trollet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0