Förkylning är ett dumt påhitt

Nu har jag varit sjuk sen i söndags men jag mår mycket bättre MEN (det finns alltid ett men) självklart har jag ögoninflammation så det varar ur ögat och svider. Men nu har jag iaf ögondroppar som jag fick idag som jag ska behandla med i ca 10 dagar. yay!
Annars flyttar till nya lyan om en vecka fr o m imorrn så allt som ska ner i flyttlådor är nerpackat och klart, resten hoppas jag kan gå ner i väskorna jag har. Det kryper på nu.

Men seriöst jag vill inte till jobbet imorrn :( var så mysigt att få vara hemma och ha lite quality time med familjen innan jag ska vara helt själv i världen.

/Trollet

Kommentarer
Postat av: mimmi

Sluta va sjuk ditt mongo, det är onödigt!
PEPPA FLYTTEN FÖRTUSAN :D

2012-10-24 @ 20:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0