Första blogginlägget!

Sen jag flyttade hemifrån. Bilder blir det självklart! Jag älskar verkligen min lägenhet och jag älskar verkligen att bo ensam :D Här är min fina men något tomma hall!
Mitt älskade badrum<3
Mitt otroligt stökiga vardagsrum som jag faktiskt hade tänkt försöka få någon ordning på idag.
Mitt sovrum där jag ännu inte har dragit upp persiennen men som är helt nytapetserat!
Köket som ska börja målas vitt imorrn.
Min walk-in-closet... eller klädkammare som det heter på svenska
Balkongen...
Lekplats har jag självklart! En på baksidan...
... och en på framsidan
Så nu har ni fått se lite av lägenheten och som ni ser har jag inte riktigt kommit iordning än.. och det kommer nog dröja läänge. See ya /Trollet

Kommentarer
Postat av: PowerMyran

å vad jag inte tycker om dig just nu, JAG VILL OCKSÅ!!!!!

Svar: mohaha :D och jag har ta mig fan nära till allt :D I'm in fucking paradise!
Julia Roslinger

2012-11-18 @ 17:45:18
URL: http://mimmiduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0