Seeeeeeeeeeeeeg onsdag!

Aa, den här dagen var riktigt seg azz. Jag skulle sy upp ett par byxor men glömde bort och nu orkar jag inte. Men jag har faktiskt suttit och räknat ut hur mycket det skulle kosta för mig att ha eget boende. Kom fram till att det skulle gå på ca 11500 i månaden. Aa jag vet det låter jävligt mycket och det kommer troligtvis inte bli så dyrt. Men förstå då hur glad jag blir varje månad när jag inser att det blev billigare än tänkt. Jag vill också tillägga att jag tog i rejält på varje utkomst, för man vet ju aldrig lixom. Btw, om ni inte har märkt det så vill jag flytta hemifrån NU! Jag vill bo ensam i tystnaden och välja själv när jag vill träffa folk! Fyfan vad gött. Och jag tror att mamma är trött på alla mina flyttkartonger som står redo ute i förrådet. Men det är bara att ha tålamod och hoppas att jag får ett jobb eller nåt.

/ Trollet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0