månaden efter

Januari är den tråkigaste månaden på hela året asså. Ni vet dagen efter värsta festen då man bara vill dega i soffan med pyjamas och bara glömma allt. Hela januari är som en sån dag. Seg och tråkig månaden-efter helt enkelt. det är mörkt dygnet runt och svinkallt, och man har den där känslan att det här året kommer bli lika tråkigt som förra året, och året innan det, och året innan det...

Så här sitter jag. Utan jobb och min handledare på af kommer inte tillbaka förän den 10e. Vad ska jag göra till dess? Lösa korsord? Måla naglarna? Det sistnämna skulle jag behöva iaf, för naglarna ser förj***iga ut. Jag har inte ens något roligt att skriva idag. SÅ mycket suger livet just nu. Uj uj uj!

Aja, hoppas ni blev riktigt deprimerade nu så att min depression kan ta över världen!
Moahahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0