Jag föddes stööööööööÖöööörd!

Nu ska jag berätta om ett litet äventyr jag varit med om idag. Jo jag låg i min säng och facebookade med datorn på magen. Då jag bestämde mig för att pilla mig lite i näsan. Jag körde upp fingret i min kran och kände något kladdigt och klibbigt. Jag petade lite till för att undersöka saken närmre när jag upptäckte till min fasa att min näsa var full av snor. Det var en mycket otrevlig överaskning. Jag bestämde mig för att sluta peta i näsan och torkade av snoret jag hade på fingret på mitt täcke...

Nämen seriöst hörrni! Jag råkade bli medlem på någon sida som heter Badoo... Någon som har hört talas om det? GÅ INTE MED!! Jag har inte skrivit något i min profil eller till någon och jag har inte lagt upp någon bild på mig. ÄNDÅ så får jag mail dagligen om en massa utländska pojkar som vill träffa mig! WTF?! Jag vågar inte logga in och ta bort mitt medlemskap för då kanske de tar kontakt med mig. LÄSKIGT! Slutsatts: Gå inte med i Badoo asså.

/Trollet

Kommentarer
Postat av: sofie

Sv: Tagga tagga tagga taggaaaa! :D Ska bli så sjukt rooligt! :D <3

2012-01-12 @ 19:53:21
URL: http://everythingbackbutyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0