Gott nytt domedagsår!

Japp! Första blogginlägget för året, och andra blogginlägget på rad. REKORD!!

Mitt nyårsfirande inatt var helt okej. Var bara hemma med familjen och galet med god mat och besök. Och bara för att det är nytt år måste jag lägga in en fin bild på mig ifrån igårkväll

Ja, om ni undrar vad som hänt min näsa så är det så att Ebba nöp tag om min näsa. Inte så smart när man har näspiercing, alltså började det forsa blod. Snyggast i stan.

Sen när det närmade sig 12slaget började folk skjuta galet med raketer. Och våra invalida grannar smällde av hälften av raketerna på backen så det smällde så in i H bara några meter från vart vi stod. Fast de var inte de enda som sköt raketerna åt helvete. det var fler som inte kunde det där och verkade ha som mål att bränna ner Lambohov. Det var mitt nyårsfirande det. Nu sitter jag i en kaffestinkande sparkdräkt och bara chillar mig genom året.

Ha en god fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0