amen ofc

...så ska man få feber lite random sådär. Då vet ju alla att det bara är kuckelimuckmedicin som funkar. Eftersom jag var själv hemma med Sebbe så fick vi abrupt lämna monopolspelet för att gå till affären och köpa godis ingredienser till "medicinen". Nu ligger jag i sängen och tycker lite synd om mig själv och bäddat ner mig under min nya filt och mitt täcke. Självklart skriver då ett psyko till mig som jag tydligen har på msn att hon hoppas att jag inte har något emot att skriva med en hetsk, kåt tjej.... vad svarar man på det? "Kåt säger du? Vad roligt! Sånna människor är alltid trevliga att prata med!" ???? eller inte. Jag lät helt enkelt bli att svara på det. Jag har ju förfan fullt upp med att tycka synd om mig själv här lixom.

/Trollet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0