Det skakar vi hand på

Hälsat på på sjukhuset eftersom jag tycker det är så kul att gå vilse där. Och för att jag skulle kolla handlederna igen. Trodde jag skulle få skäll eftersom jag har slarvat med träningen duktig som jag är, men det visade sig att den lilla träning jag gjort har gjort mig starkare i händerna. Vi gick igenom övningarna en gång till, jag fick 2 skumgummi kuber som jag ska träna med och 2 handskenor till. Jag har ju redan en skena jag ska använda på jobbet så nu fick jag en till vardags och en när jag sover. Börjar bli en riktigt fin samling måste jag säga. Sjukgymnasten verkade imponerad av mitt praktfulla ganglion dessutom, kan ju inte annat än hålla med om att det är ett riktigt fint praktexemplar jag har på min handrygg. Lägg också märke till mitt rikliga ordförråd! Hejs!

/Trollet

Kommentarer
Postat av: mimmi

NU HAR JAG LÄST :D

Svar: Bra Mimmi :)
Julia Roslinger

2012-12-18 @ 17:57:04
URL: http://mimmiduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0