All I want for Christmas is a fortune!

Idag är det slut... på min bok. Har läst klart den och jag är grymt besviken på slutet. Fan! Nu måste jag ju läsa nästa bok. Ja juste så är det slut på mayakalendern också! Nej, det betyder inte jordens undergång utan att vi inte längre följer himlarnas och undervärldarnas planering, nu är vi fria att göra vad fan vi vill... typ. Det var iaf vad mayaindianerna trodde, så se det här som ett slags nyår, slutet av en tid som startade 11 augusti 3114 f.Kr. Om man ska tro internet vill säga. Ska jag vara ärlig tror jag mer på den här komplicerade historian snarare än att jorden kommer gå under för att en kalender tar slut. Min tar slut varje år och jorden går fan i mig inte under.

Men Hörrni! Nu är det ju snart jul :D Inte alls långt kvar nu och imorgon får jag min första julklapp. Musse ska bjuda mig på bio och se The Hobbit! Inte helt fel måste jag säga! Blir antagligen mysa på stan med familjen då också. Sen på söndag åker jag till lambot och sover över för att fira jul där ofc. Sen är det så jävla roligt att jobba tycker jag så jag jobbar både juldagen och annandagjul. Tummen upp för extra pengar.

Tyvärr blir det nog inga fler blogginlägg från min sida innan jul om jag känner mig själv så God Jul och Gott Nytt År!!

/Tomtetrollet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0