50 nyanser av porr

Var tvungen att ta reda på varför det var så mycket snack om den där boken 50 shades of Gray. Håller på att läsa den nu bara för det och jag måste säga att de första 8 kapitlen verkade det som helt vanlig roman sen ba BAM! Blir allting helsjukt. Hon E L James måste ha ganska sjuka sexfantasier eller så är jag bara överkänslig. Men seriöst... Måste läsas hörrni!! Det var nästan så jag rodnade när jag läste den. Korkade upp en flaska vin när jag läste den. Nu kan jag inte sätta tillbaka korken och måste dricka upp den så den inte förfars. Så det här blir en livad söndag för mig kan man säga. /Trollet

Kommentarer
Postat av: Mimmi

DU RÖR VÄLL INTE SMULTRONEN KVINNA ? :O

Svar: Jo, det var ju därför jag tyckte du bodde för långt bort :O jag behöver hjälp att dricka upp skiten jue!
Julia Roslinger

2012-12-16 @ 19:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0