Regnig måndag...

... är det idag. Har jobbat idag och umgåtts med mina kära kollegor. Efter jobbet drog jag en runda på stan för att inhandla lite grejer till kryssningen som äger rum på torsdag! TAGGA TAGGA TAGGA!!! Kom hem senare än tänkt. Har inte ens hunnit hälsa på hunden som sover under trappen. Jag vet inte vad mer jag ska berätta...

Ni kanske undrar hur mitt nya jobb är; AWESOME! Det är slappt och vi slutar oftast tidigare än vad vi egentligen ska sluta. Jag har superhärliga kollegor. Coolast med hela jobbet är när vi städar obduktionen. Det har visst varit jättemånga praktikanter som har fått sluta där för att de inte klarar av att gå in där. Som tur är ser man aldrig några lik eller nåt sånt. Det är bara lite torkat blod man får torka bort. Innan man går in i obduktionen måste man ta på handskar, en gul ful rock och skor som man bara får ha där inne. Efteråt måste man komma ihåg att tvätt och sprita händerna noga. Jag vet vad ni tänker: Fy vad äckligt, det är ju inte coolt alls! Det är bra mycket coolare än att städa skoltoaletter som är nersmetade med bajs. Bajs eller blod??

Men nu är jag iaf hemma och jag tänkte att jag skulle hänga lite på internet en stund till innan jag hälsar på Dwennie.

/Trollet

Kommentarer
Postat av: mimmii!

Solig måndag!

2012-04-23 @ 18:55:11
URL: http://mimmiduvet.blogg.se/
Postat av: Trollet

Det sa min mobil med :O Den ljög! Det vet jag för att det regnade på mitt huvud just då!

2012-04-23 @ 19:00:45
URL: http://roslinger.blogg.se/
Postat av: mimmii!

Det är ett rätt bra tecknt på att de faktiskt regnar!

2012-04-26 @ 18:40:09
URL: http://mimmiduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0