Lite om mig!

Du heter: - Julia A S Roslinger
När föddes du?: - 18/5-92
Typ av killar du "faller för"?: Fel killar, som bara vill ligga.


Vem behöver du mest just nu: - Pimpim<3
Vad tror folk om dig?: - Att jag är lite psyko tror jag ;)
Stämmer det?: Alla tider!
Vad får du oftast komplimanger för?: - Smart och sexig??
Brukar du skratta för dig själv?: - Ofta!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: - Glad Påsk! Hoppas allt är bra!Kram
Var bor du?: - Lambohov
Trivs du där: - Njae
Sprit, cider, vin eller öl: - Cider
Brukar du bli för full: - Det händer, men inte alltid.

Vad har du för mobil operatör: - 3
Är du allergisk mot något: - Nepp

Har du haft sex idag: - nae
Nästa mål i ditt liv: - Flytta hemifrån!!

Hur svarar du i mobilen: - Hej det är Julia..

Vem ringde du senast? - Mica
Antal timmar sömn inatt: - 11 timmar ca ^^
Sov du ensam: - japp

Brukar du komma i tid: - Ja det gör jag oftast

När mår du bra: - När jag tittar på MLP:FIM ;)


När blev du fotad senast: - oj... länge sen tror jag
Hur känner du dig nu: - Förväntansfull och ganska glad
Vanligaste färg på dina kläder: - blå tror jag eftersom jag ofta bär jeans
Är du smart: - överintelligent har jag fått höra..
Är du aktiv i skolan: - Går inte i skolan men när jag gjorde det var jag inte aktiv.

Vad saknar du: - Pimpim, pengar och en egen lägenhet
Hade du en bra kväll igår: - helt ok
Favorit dryck på morgonen: - Vatten!
Rakar du benen: - När jag orkar och på sommarn
När brukar du oftast gå och lägga dig: - 21 oftast

Är du blyg?: - aa, det är jag nog
Sysslar du med någon idrott: - Promenerar är väl det närmsta idrott jag kan komma
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: - nae
Är du bortskämd:- Det tycker jag inte
Vad hände mellan dig och din"senaste"? - Det funkade inte?

Vad gör du i morgon: - Ligger antagligen i matkoma
Vad är det värsta du vet?: - När saker och ting inte går som jag tänkt

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: en 100ing i genomsnitt kanske

Vad behöver du just nu? En eldkastare som kan smälta snön
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Mario! Han super inte eller tar några drogen, han kör au natural! FLUGSVAMP!

Vad längtar du till? Kryssningen i slutet av april
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Japp
Vad är det finaste du fått?: syskonen :)
Hur gammal är du: 19, snart 20
hur lång är du? - 158 cm

 

Om fem månader: är det september
De mest betydande smsen: De där söta som man blir glad av

Du samlar på:- Tomma toarullar...
Gröna eller röda äppeln: Röda är ju goa
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen, jag är helst ensam då

Vilken tid gick du upp idag: halv 9 kanske
Har du sovit i din egna säng inatt: självklart!

Har du strumpor på dig nu: aa

Vad ska du göra ikväll: Äta godis och mysa med familjen
Är det okej att gråta: Ja det tycker jag allt


Kommentarer
Postat av: mimmii!

Woho, mer listor Julia, kul att läsa :D

2012-04-07 @ 13:11:24
URL: http://mimmiduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0