OMG HON BLOGGAR!!

Ja ni, sug på den en stund! jag är lite hungrig just nu och luktar svett... slutsats: jag behöver äta och duscha! Nåt annat jag skulle behöva ar att gräva ner mig under jorden ett tag och bara FÖRSVINNA!! men först ska jag äta och duscha.

Nåt awesome som har hänt i veckan är att mamma och jag har sorterat tvätt. 3 stora högar blev det (av min tvätt). JAG HAR KLÄDER IGEN! Det är nästan så man har lust att klä på sig efter att ha gått i pyjamas en hel helg. Btw är det väldigt kallt i mitt rum men asvarmt i resten av huset, fett med knas!

OCH VET NI! tro det eller ej men det är fan sant! Jag har börjat i nån "grej"? där man en gång i veckan får måla, dega, aa grejja i almännhet som när man gick i lekis :) de två senaste gångerna har vi hållt på med keramik så jag gjorde en asfrän mugg och en (godis)skål som min mamma claimat.

Mamma - Åh ska jag få den i julklapp, VAD SNÄLLT!
Jag -  aaaaa.... okej.... var så god?

Annars hade ju tnkt ha godis i den när jag flyttar hemifrån... men men.
Nu äre käk som gäller!

Byebye

Kommentarer
Postat av: Myran the Best

Vill osså leka :(

MER BLOGGINLÄGG ÅT FOLKET!!! :D :D :D :D

2011-11-15 @ 22:44:11
URL: http://mimmiduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0