snapsglas, rim och sopor

Idag mår jag mycket bättre:D så jag följde med mamma och småtjejerna ner på stan en sväng. Först vart det kebab på hakepi sen bar det av till H&M. Mamma skulle bara köpa nått vitt linne men istället kom vi ut med två stora påsar fulla med kläder och annat vi hitta där inne. bland annat hittade jag en bart simpson-tröja på killavdelningen och svart hårfärg. Sen sprang vi runt oh letade efter födelsedagspresent. Hitta till slut men oxå några grymt snygga snapsglas som jag bara var tvungen att ha:D
Sen tog vi bussen tillbaka til lambohov och då ringer morgan och säger att byxorna som mamma slängde idag hade pengar och trisslotter i fickan. så mamma hoppade av vid morgans jobb och hälsa på medan jag fick åka hem och rota i sopprummet. efter mycket grävande bland kalddiga, stinkande soppåsar hittade jag den soppåsen med morgans byxor. 20an som låg där i kan ju morgan köra upp nånstans, men på de 5 trisslotterna jag hittade skrapade jag fram 85 spänn iaf:) var det värt det? vettifan, men gjort är gjort. Så nu sitter jag på mitt rum med godis (SJÄLVKLART) men Polly och skriver en fin dikt till presenten jag köpte. Och låt oss inte glömma att nämna 80'tals musiken som skrålar så vackert från datorn.
Glöm inte melodifestivalen ikväll! (jävla schlager)
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0