Trött trött trött

Igår var en mycket händelserik dag för mig. Först flygvapenmuseumet (var inte idag jag skulle dit) vilket var så jävla coolt. Kan lätt tänka mig att göra om det, coolast var nog att se DC3:an :D
Senare på kvällen vart det att kolla på melodifestivalen i Nykil och sen ut och åka;) när jag kom hem vid ett-hugget var jag skittrött men så märker jag att Morgans dotter Elin hade lånat min säng. Fast jag snublade runt på leksaker och grejer så var det bara Polly som hörde att jag kom. Hörde hur hon fluffade upp fjädrarna i mörkret. Så fick lägga mig i soffan men kunde inte sova. Somna bara någon halvtimme så låg och tittade på national geografik wild (djurkanal asså). Men känns lite sorgligt när man inte fick höra Arne Weise en endaste gång. Så den här dagen har jag sovit bort mestadels, när jag inte har ätit;) MEN FÖR FAN STOPP!! Glömde ju:O vårstädade galet imorse ju. Dammade av och plockade undan på skrivbordet, putsade fönstret för första gången (man ser lixom ut nu), torkade bort fågelbajs, damsög och bäddade rent i sängen:) Det är bara såååå fint:D så imorrn(studiedag) ska jag bara chilla galet med Polly och äta massa godis i mitt nystädade rum^^

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0