Morrrr!

Idag vaknade jag arg. Var så äckligt trött imorse men då hör Polly fågelkvitter ute och går berserkagång. Hon skriker och flaxar omkring så att jag vaknar livrädd. somnar om och då skriker hon igen. Sen vart jag så jävla arg att jag skrek och svor på henne innan jag lyckades hasa mig upp ur sängen. sen när jag fick se mig i spegeln såg jag bara ett stort svart fluff mitt på huvudet. inte kul.
Men nu är jag ensam hemma för mamma och tjejerna tittar på hästar och kaniner i valla. japp... så nu sitter jag här i min bart simpson-tröja och lyssnar på michael jackson.
helt spontant gick jag in på google translate och översatte komma från svenska till turkiska och fick upp Facebook... så nu vet ni vad det betyder:D
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0