Maginfluensa(N)

Inte jag som har men Lisen har fått. Spydde ner hela Ebbas säng med täcke kuddar och allt, men eftersom det bara är jag, Lisen och Sebbe hemma så blev det ju jag som fick städa upp när Lisen duscha av sig. Så nu har jag dränkt ner mig i handsprit. Försöker lyssna på musik men Polly skriker så in i H! Hon har varit hyper hela dagen så nu skriker hon och kuttrar samtidigt som hon headbangar och diggar galet. Hon ser urkul ut. Skabben har la tagit sig in i hjärnan på henne.. suck*

Annars har jag läst en hel bok idag. En sån där supersliskig roman i pocketformat. "Hans vilda hjärta". Ni hör ju. Helt i min smak. En bångstyrig kärrng med en muskulös kåtbock som jagar henne fast hon stöter bort honom. Gu så womantiskt! (vart lite östgötska där me bara för de)


HAHAHA! asså jag kan inte sluta garva åt fågelnXD Hon dansar loss inne i buren allt mellan stepp och att ascoolt digga med huvudet. Så spelar hon med sina nya färgglada bjällror. Henne har man fått för sina synder.

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0