Lördagsgodis:D

Idag var en mysig lördag:) Började med att jag började på ett personligt brev för jobbsök, sen drog jag till stan med Mimmi och käkade på subway. Vi märkte då på alla omkringspringande småtjejer att Erik Sa-ade (som man visst uttalar det) var i stan. Sen lyckades vi tackla oss fram genom folkhopen till hemköp. De har så roliga burkar till lösgodiset som man kan sätta lock på:D så självklart köpte jag lite sådant och bjussa Mimmi på en Powerking snäll som jag är. Hopp på bussen till M-slätt där vi tittade på svensk-finska barnprogram som var så äckligt värdelösa att man nästan blev ledsen. Så jag passade på att hjälpa Mimmi med sin språkhistoria-uppgift. Hälsade på Mica när hon kom sen tog jag bussen hem.

Glöm inte att det är earth hour ikväll som sabbar hela min kvällsrutin. Jag menar, bara för att jag har släckt lampa i en timme fryser ju inte havet till is så att isbjörnarna slipper drunkna(stavning på topp?). Kan inte isbjörnarna komma hit till östersjön där vi har så jävla mycket is eller måste vi ha is på rätt ställe? STOPPA EVOLUTIONEN! DET FINNS DJUR SOM DÖR NATURLIG DÖD I VILDMARKEN!! Btw att det är människans fel att Japan har drabbats av ett helvete är bara bullshit. Detta är helt naturligt och det här är inte första gången det har hänt. Som sagt vad evolution.

Jag: Gu så dánt!
Mimmi: Gud? Han är i Japan.
Jag: Så fan heller! Har du sett hur det ser ut där?
Mimmi: Men vet du vad det är för väder i Japan?
Jag: Nae...
Mimmi: Strålande!
Får man skoja om sånt? Roligt var det iaf.

/Julia

Kommentarer
Postat av: mimmii!

Awesome! Klart man får :D

2011-03-26 @ 21:59:49
URL: http://mimmiduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0