Långpromenad

Mamma och jag kom på helt spontant att vi skulle ta tjejerna i vagnen och gå till tornby... helt spontant lixom. Så vi traska och gick efter ett besök hos Morgan i affären:) När vi kom fram svulla vi lite på donken.. eller ja, jag iaf^^ tror det var nån big tasty chicken + pommes + mellanläsk + 2 mjukglass med chokladsås. Sen gick vi till djuraffären för att titta på fågel och leksaker till Polly. Blev fågelmat och ringar med bjällror. Sen drog vi till plantagen så att mamma fick gå lös på blommor och chaby chic-grejer. Sen tröttna vi och tog bussen hem och på hemvägen handla vi lite hos pappa Morgan igen innan vi kom hem. Vid dörren mötte vi Sebbe och Lisen som har spenderat helgen i Gammalkil. Nu sitter jag och vilar mina fötter vid datorn till Swingfly och Pollys fina "rap/sång".

Döskönt att veta att man har gjort nåt vettigt den här helgen (även om det inte är mycket).

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0