jag har hår i stjärten:D

Jamen hallå! har fått lite klagomål om dålig uppdatering. Nämner inga namn (Mimmi). Idag skulle jag gymma men istället blev det att sitta hemma med godis-.- Fast jag har kommit fram till att jag egentligen inte är så jätteförtjust i godis, jag är bara jävligt sockerberoende. Glömde nämna att jag har en grym träningsvärk från de 4 timmarna på stan igår. ILLA! Nej, jag har ingen dålig kondis ALLS. Sen klippte mamma av mig allt håret:) Tänkte ta ett kort på det men min mobilkamera har inställningen ful-som-fan och jag hittar inte vart man ändrar det så här kommer en bild på Catherine Zeta-Jones (helt random lixom)
mja, om ni tänker er att mitt hår är lite kortare (eller mycket) att det precis går nedanför öronsnibbarna och jag har lite längre lugg. Annars typ ja:) ser ut som en 65årig lågstadiefröken^^ (tänk er brillorna lixom) sen var jag jättesmart och kissade direkt efter så fick ju självklart hår ner i trosorna... sticker lite mysigt i stjärten:D
Men nu är jag precis hemkommen från jobb. Mamma var snäll och följde med mig så att det skulle kännas bra:P
Men asså seriöst. Jag ser fan seriöst ut som en gammal lågstadiefrökenXD Galet.
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0