I'm odd... me like:)

Mjaha, har haft pengar i nästan 2 dar.. och det går ju inte. Så nu har jag slösat bort dem:)
H&M: mintgrön cardigan med turturduvor, leopardmönstrade strumpbyxor (grrr), svart/vit rutig bh, 3-pack hotpants rosa blå och vit.
Åhlens: plattång och mörkgröna (samma som mitt rum) strumpbyxor
+ en present till mamma från cervera. nåt underligt köksredskap.
och självklart tog jag en fika på Espressohouse^^ Slafsa gjorde jag med bara för att inte kladda ut mitt jätteröda läppstift. Om man hade satt en apa där i rött läppstift hade nog ingen märkt någon skillnad. Och som jag gör varje gång jag går själv på stan så skämmer jag ut mig lite^^ sätter igång larmet när man kommer för nära ingången men kläderna, sliter upp dörren till en provhytt när det är nån där inne... ja ni vet^^ som tur är så har jag förmågan att bara kunna skratta åt det sen efteråt för det är ju faktiskt väldigt roligt.
Imorrn planerar jag in gym, klippning och jobb:)
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0