En vårig torsdag i mars...

och jag har inte varit ute än:O känns sjukt att för knappt en vecka sen snöade det och det låg ett tjockt snötäcke över hela linköping och nu finns ingen snö alls och solen skiner. Jag funderar på att tömma spargrisen hos handlarn. Är mycket sugen på... att äta något, chips, godis, choklad, vad som helst egentligen, och det känns som en ganska bra ursäkt att ta en liten promenad i vårsolen.

Uppdatering på fågeln! Hon kliar sig nästan inget längre och hon verkar sköta sin hygien bättre än förut ,men näbben ser värre ut:( vaxhuden ser jättedan ut och näbbtippen har vuxit så jag tror jag måste klippa av den:S Känns inget bra alls.

Jag har fortfarande inte beslutat hur jag ska göra med skolan...

/Julia

Kommentarer
Postat av: Tasha

Hoppas allt ordnar sig! Kika gärna in på min humorblogg om du har tid! :) <3

2011-03-26 @ 17:18:17
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0