Du tror du kan en massa saker MEN DET ÄR INTE SANT NEMO!

Oh ma gaaaaad!! Ja e ba sååååå fuuuuuulll!!! WOOHOO!!  Har aldrig varit så packad i hela mitt liiiiiiv! Ja ba tiep åt en HEL choklad FULL med körsbärslikör å ja ba O-M-G!! Värsta sjuuuuuuuuuuukt!!

Nedå, jag är nykter än så länge men vågar nog inte ta en till;) Idag orkade jag fan inte gå till skolan. Gårdagen tog nästan knäcken på mig. Gick heldag och drog sen till gymmet och kände på mjölksyran i benen. Fljde Lisa till bussen innan jag släpade mig trött hem. När jag tar upp datorn inser jag att jag har glömt laddaren i skolan. Panik! slösade sista busspengarna till skolan, tackar gudarna att Carro är kvar när jag hittar laddaren... sen var det bara att igen gå hem. I spöregn, motvind och gråten i halsen. När jag till slut kom hem var jag så jävla slut att jag bara ville lägga mig ner och dö. Men grät istället en stund till Love and other drugs i sängen under mitt sköna fluffiga täcke. Så idag fanns skolan inte ens med på kartan även om jag behöver närvaron. Men vafan, vad gör en dag mer eller mindre?

Ledig måndag tisdag så blir en riktigt skön långhelg. Melodifestival och chill i Nykil på lördagen och flygvapenmuseet på söndagen med familjen. Ska bli askul:D

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0