Dålig hårdag?

ja, det kan man fråga sig. såpass dålig att jag går med hårband och mössa inomhus. Vissa undrar varför men många vet. Fick ADHD-ryck på håret som jag brukar få, så jag bestämde mig för att klippa min lugg.... med nagelsax.... utan glasögon... kort sagt (roligt?) mja, luggen blev för kort, sne och vääääldigt ojämn. Kan det bli värre? nae.
Omogen och dramatisk som jag är sökte stöd och medkänsla från världen och GOOGLADE "fult hår".... (WTF, vem googlar "fult hår"?) jag gör... det visade sig att det bara var bilder på fjortizar med putande läppar och supersprayat hår som skriver "en bild på mig 'fniss' fast jag har jäääättefuuuuult hååår. OMG.." fast vi alla vet att dem egentligen inte tycker det. Så kommenterar resten av fjortizflocken "VA!!!!????oh ma gad, ditt hår e ju ba fett fiiiint azz!! Älskar dej pluttan<3333333333" Om jag stör mig på fjortisar?? VA!? neeeeeeeej.... guuuuud neeeeeej... dem gör mig glad:D dem får mig att känna mig..... smart?

ha en fortsatt mysig onsdag

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0