svart+gurka=?

jamen hallå....
var ju ett tag sen nu, mja. idag blir det att skriva galet i mitt "Mina viktiga saker...som jag måste komma ihåg... ... att inte glömma bort!"-block.
Min framtit ser suddig och rörig ut. Nu när man skal ämna skolans säkerhet och försöka ge sig ut i verkligheten killar det läskigt i magen... typ som när man skrattar så galet att det gör ont efter att man har druckit på tok för mycket läsk. Finns så mycket jag kan göra nu att jag inte vet vart jag ska börja. Ska nog börja med att planera morgondagen i mitt komihåg-block.
Vem vet snart kanske jag förvandlas till en riktig människa. (det är då man blir stor säger Filippa)
Hejhej
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0