skitfredag

Igår var jag i skolan och gjorde INGENTING!
och idag skulle jag vara duktig och pallra mig upp tidigt på morgonen för att sen jaga bussen. Om jag bara visste att det var Eva Braun som körde bussen. Hon skrek åt nån kille som försökte planka "Grabben i svart JACKAAAAAAAAA!!! och hon skrek verkligen. fniss*
Sen när jag kommer till skolan märker jag att ingen är där. ringer till Mica som säger att alla troligen är hemma och sover och rektorn säger att alla media lärare är på kurs. värdelöst!
Så det var bara att pallra sig hem igen då. Klart som fan att 12an precis åker ifrån mig så tar 2an och går en bit. Nu är jag hemma ensam och muppar och önskar att den här dagen bara ska ta slut.
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0