lång-dusch

Tro det eller ej men här kommer ett blogginlägg igen.
Jag berättade bara för en liten stund sen för mamma och Morgan varför det alltid tar så lång tid för mig i duschen.
- först måste man ju bli varm
- sen kanske tvåla in sig
- sen ser man att tjejerna har lämnat plastmuggar och leksaker på badkarskanten, så då måste man ju pilla med dem.
- sen tvätta håret
- sen blir man trött av alla ångor och måste lägga sig ner i badet och vila lite.
- så råkar man somna en stund.
-sen tvättar man håret igen för att man har glömt bort att man gjorde det innan.
- får förfan inte glömma att raka sig.
- sen får ja faktiskt dåligt samvete när jag tänker på de stackars barnen i afrika som inte har något rent, rinnande vatten. då stänger jag av duschen och står där i 5min tills jag orkar ta mig över badkarskanten och dra på mig en handduk.
PS: JA! jag vet att jag är sjuk i huvudet! :DS
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0