Undulatsnack och Ananas

Idag är jag frisk och det är döskönt:D Inatt hosta jag dock så jag kräktes.. det var inte lika mysigt. Men imorse städa jag bort all sjukdom från rummet och resten av dagen har jag bara hetsat på Polly-pip... hon har ett annat smeknamn men vi skriver inte det här för man vet aldrig när man har en känslig förälder som läser mina blogginlägg^^ Visade henne en undulat på youtube... men tyvär är hon inte dum. efter att noga undersökt både framför och bakom datorn förstod hon att den inte var riktig-.- då flög hon till buren efter att ha gnagt lite på mitt hår. HAHAHAH! då har jag till hennes fasa lagt i ananas i hennes fröskål^^(hon är nämligen rädd för frukt. Jag vet hon är dum i huvvet). Men till min glädje har hon tack vare det gett den nya fröklockan en chans som hon hitills vägrat titta åt. Nog om fågeln!
Måste bara lägga till ett roligt citat av Ebba:D
(Ebba kommer glatt in i vardagsrummet med en ny, gul pyjamas med en giraff på magen)
Jag: Titta. En giraff.
Ebba: DU KAN VA EN FORAFF!!
Jag: men ne... på magen.
Ebba(jätteglad): ja titta. haha Det var det visst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0