sjuk så det är galet

Idag är jag sjukare än ever. det bara gör ont överallt och hostan vill inte ge sig, det bara kliar i halsen. Brukar ju inte bli så jättesjuk annars så är ju inte van precis. Ligger och gnyr lite för mig själv bara för att jag ibland tycker om att tycka synd om mig själv^^. Men min mamma är söt och sa att hon kunde köpa glass till mig. Men idag har jag också varit med om äventyr ska ni veta. Skulle ta nässpray och upptäckte till min förvåning att det var otrivin menthol. Åh helvete, det sved inte lite i näsan. men skönt som fan efteråt och gott luktade det med:)
Imorrnbitti bär det av till en arbetsterapeut med mamma och sen blir det nog lite stan med Mica en stund innan vi drar oss till M-plätt för att mysa tillet galet:P Får man hoppas att jag har piggnat till till dess:P
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0