Prutt å fiiiiiiiiiiiis!!

Blogg.se tycker inte om mig särskilt mycket:( får inte göra radbyte när jag vill eller byta typsnitt hursomhelst. Nu tänker ni fyyyyy vad Julia är omogen och skriva sådär som överskrift... Då svarar jag att JAG ÄR SÅ ÄCKLIGT OMOGEN SKA NI VETA!! Men mest är det Ebba som tycker sånt är kul. "Julia är en bajs". SÅ ROLIGT kan man ha om man vill. Men nu har mamma och Ebba hoppat på bussen mot sjukhuset för att förhoppningsvis få hem Morgan därifrån.
Jag mår annars bättre idag förutom att jag låter som en 60årig knarkarkärrng som rökt från 10års ålder som bara brölar... eller a... ni fattar vad jag menar? Men tyvär Mimmi blir det nog inget gymmande imorrn:( Det är väldigt tråkigt då mitt rum är väldigt dammigt.
JAG HAR TRÅKIGT SOM FAAAAN!!! Vad ska jag göra med mitt liv? Jag löser så jävla mycket korsord att det inte hinner komma nya korsordstidningar till affären innan jag är klar med alla. Får väl börja med att brodera eller virka eller nåt.
/Julia

Kommentarer
Postat av: mimmii!

Då måååste va frisk! JAG BEHÖVER DIG :(

2011-02-16 @ 13:08:47
URL: http://mimmiduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0