min ekonomi tycker inte om mens...

ja, som ni kanske förstår utan att jag behöver gå in i detalj så är jag vääääääldigt godissugen.. och jag har funderat väldigt seriöst på om jag skulle dra på mig ett par byxor och släpa mig bort till affären och köpa fetaste godispåsen ever för pengar jag inte har. Har en 100ing som jag är skyldig min bror, men han kanske kan vänta en vecka tills jag får mitt studiebidrag. Jag har faktiskt inte ätit godis på hela månaden nu när jag tänker efter:O starkt som fan och förtjänar inte jag en stor godispåse då?? JO!! problemet är bara det att jag kommer leva fattigt som fan nästa månad då jag behöver inhandla nya byxor, betala min första telefonräkning som kommer vara dyr som fan, och både Mica och mamma ska ha var sin present. det har ingenting med det här att göra förutom att jag nu prioriterar godis framför det jag verkligen behöver lägga pengar på... och låt oss inte nämna alla skulder jag hela tiden lägger på mig. men...... den där godispåsen asså^^
/Julia

Kommentarer
Postat av: sofie

Sv: Absolut, lätt att vi gör! :D <3

2011-02-23 @ 14:16:28
URL: http://everythingbackbutyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0