Lite om mig...

Tänkte att jag skulle ha ett litet inlägg om mig själv:)
men ja, vart ska jag börja? Jag bor i Lambohov, Linköping med min mamma Sofie och hennes man Morgan.
Jag har 3 bröder och 3 systrar.
Robin (1988) bor med sin flickvän och deras två chihuahuer. väntar barn i maj. jobbar i verkstad.
Rasmus (Musse)(1990) bor hemma och jobbar som tågvärd.
Sebastian (Sebbe)(1999) har ganska kraftig adhd och har väldigt rolig humor.
Lisen (2001) Är våran egen lilla dramaqueen och har grymt dålig humor;)
Filippa (2006) halvsyster. Familjens prinsessa med attityd. Har alltid kjol eller klänning på sig och är väldigt stolt över sitt långa blonda hår. Hon är inte rädd för att säga vad hon tycker.
Ebba (2007) halvsyster. Hon är Filippas raka motsatts. Medan Filippa är rak och smal är Ebba lite krum och går som en bonde. Hon har alltid något bus på gång. Hon tycker om att brottas och leka med bollar, men även hon har attityd. Bossar Filippa för mycket och inte låter Ebba göra som hon vill åker Filippa på stryk.
Morgan har två barn sen innan; Karl (Kalle)(1998) och Elin (1997) som bor hos sin mamma. Har en pappa som bor i Gammalkil (G-kil). Går på John Bauergymnasiet i Linköping, IT-Mediaprogrammet, Fotografisk bild. Och som ni säkert har fattat (skulle bli väldigt förvånad annars) har jag en blå undulat (Polly).
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0