G-kil is the new Gammalkil!

JAG KOM IN PÅ FACEBOOOOOOK!!!! LYCKA!
HATAR facebook för att den har sagt att jag inte får byta lösenord för att jag är för glömsk
ÄLSKAR facebook för att jag nu har fått byta lösenord... igen:D
Nåt annat jag älskar är att i Fettjestad korset finns en klargul skylt där det står "G-kil Prästgård"
Så jävla awesome!! Jag trodde jag var den enda i världen som kallade den där koskitstinkande hålan för G-kil:D
NU VET JAG ATT JAG HAR KRAFTEN ATT TA ÖVER VÄRLDEN... eller iaf byta namn på den...
singing time!
JA JAG ÄR LYCKLIG! JA JAG ÄR LYCKLIG! JA JAG ÄR LYCKLIG MÅNDAG TISDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LÖRDAG JAG ÄR LYCKLIG! JA JAG ÄR LYCKLIG HELA LÅNGA VECKAN UT!
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0