Flickor tycker snorgubbar smakar äpple...

OMFCB!! (oh my f*ing cheeseballs)
jag är bara sååååå glad över att jag kommer in på bloggen nu när jag inte kommer in på facebook för att jag har glömt lösenordet för många gånger. UPS!!
Fast jag är lite less över att det här är andra gången jag skriver det här inlägget.
Uppdatering:
Fredag: installera om datorn,måste starta datorn i skolan efteråt men glömde det och kunde då inte starta den när jag kom hem. Men Mimsen är en sötnöt och lånade ut datorn till mig över helgen. TACK MYRAN!<3
Lördag: jävligt depp...
Söndag: jävligt depp och hade dumt nog lovat Lisen att jag skulle följa med henne och hennes kompis och se Trassel på bio... som jag redan sett... och det var på SVENSKA!
senare på söndagkvällen kom Jonäs och hämta mig och vi åkte till Mimmi i M-slätt.
Måndag: Jag har min dator nu:D!!!
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0