Alla stjärtars dag!

åh vad jag älskar alla hjärtans dag<3<3<3<3

Elller inte... För de flesta singlar är det här nog den deppigaste dagen på året. För mig brukar det vara som vilken tråkig dag som helst. Finner bara tröst i godis och bakverk. Men nej jag tycker inte om den här dagen... speciellt inte iår. Jag mår dåligt och är på dåligt humör, Morgan har åkt in på sjukhus och mamma lullar runt hos doktorn med Filippa och Ebba i Lambohov. Så själv ska jag väl köpa alla <3ns dag fika och deppa sönder mig på mitt rum med min Polly-pip som bajsat ner hela mitt golv-.-
Idag är jag inte den vanliga optimist-Julia... men det går förhoppningsvis över när jag fått i mig en jävla massa socker och shit
<3/Julia

Kommentarer
Postat av: mimmii!

Nu tycker jag att du är pessimistisk!

Tänk istället på hur skönt det är att slippa hitta en vettig present till en pojke, för det är inte kul nånstans! Killar borde inte ens få fylla år.

Dessa pengar du då sparar kan du slösa på dig själv och bara tänka på dig själv hela dagen :) ASNAJS!

2011-02-15 @ 13:08:57
URL: http://mimmiduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0