värdelöst underbart

Asså jag gillar starkt att ingen läser min blogg! Det får en att känna sig hedrad över hur patetiskt det är! Alla borde ju läsa bloggen bara för att den är patetisk lixom. Men som jag nämnde i mitt förra inlägg, vore ju liiite roligare att uppdatera om man hade värsta coola blogg-designen. Och jag är ju inte precis tekninsk om man säger så, för att inte nämna att jag föddes utan tålamod. Jag kommer ju absolut inte få hjälp av mina kära läsare (ryktas om att man måste ha läsare för det).

Jaha, om vi ska hoppa skitsnacket och prata om min otroooooliiigt roliga dag. Jag har jobbat mellan kl 7 - 11... japp, fisk med potatimos var det idag. NU har vi finfrämmat från Stockholm. Det är skoj. JAG HAR TILL OCH MED SMINKAT MIG! Nu hade det varit roligt om jag lagt in en ful teckning på mig själv, men har bara paint och det är fail. Jag vill ha photoshop och illustrator.

Men ni får iaf en söt bild på kungen bara för att han har ett så fint serious-face

Hej..

Kommentarer
Postat av: mimmii!

JAG KOLLAR DIN BLOGG 200 GÅNGER PER DAG!!!!

2011-12-29 @ 08:46:50
URL: http://mimmiduvet.blogg.se/
Postat av: Julia

mimmii! - mja, men du räknas inte riktigt för det ryktas om att du är en riktig bloggslampa som hänger på allas bloggar ;)och om min statistik stämmer kollar du endast min blogg 1-2 gånger om dagen. SÅ DET SÅ!

2011-12-29 @ 11:58:23
Postat av: mimmii!

Hahahaha bloggslampa, nu var du rolig, igen!

aaaa ibland kanske, de varierar ska jag tala om för da :o

2011-12-31 @ 14:31:26
URL: http://mimmiduvet.blogg.se/
Postat av: Julia

mimmii! Om jag inte hade varit rolig konstant hade inte du slampat runt på min blogg dagligen ;D

2011-12-31 @ 15:40:21
URL: http://roslinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0