Ursäkta dröjsmålet

... men har tappat sugen fullständigt på bloggen som händer ibland. Kommer nog tyvär alltid bli så här hoppigt:/

anledningen till att jag helt plötsligt började blogga igen var för ett spel jag spelade då man skulle hitta massa gömda grejer.. Awesome som jag är hittade jag alla grejer men när jag är klar kommer det här upp:

Han gifte sig med henne för maten?! snacka om old fashion prins:D Låt oss lära alla småtjejer där ute i världen att du kan till och med en prins om du bara håller dig i köket och lagar honom god mat;) Me like! haha!... så brutalt.

Idag hade vi en vernissage.. eller har snarare. Står på IKANO-huset på övervåningen, kommer stå där till nu på fredag (15/4). Och ja, min bror, Musse Fyller 21 idag. Stort grattis till honom:)

Nu ska jag försöka gå vidare med mitt liv..

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0