Studentshopping

Inköpslista till studenten

Klänning
Skor
Hårförlängning
Strumpbyxor
Lösögonfransar
Jacka
Bandlös BH
Nästan klar:) Det värsta är över med tanke på att jag vet precis vad jag vill ha för jacka och vart jag ska hitta fransar och bh. Känns awesome. Väntar bara på pengarna jag förhoppningsvis ska få för grejerna jag sålt på blocket. Kan ni fatta att ett ganska fult blått kakfat som jag tänkte ge bort till nån stackare fick jag såld på blocket för 400 spänn:D Helt OK...
Men måste ju tänka på att flak studentlunch och dricka kommer kosta massor. Så fort det är över ska jag till arbetsförmedlingen och försöka skaffa mig ett liv.
Peace out! Y
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0