A very happy unbirthday:D

TOOOOOO MEEEEEEE!!! för idag är det min vardag:D Har fått paket och allt^^ (egentligen en sen julklapp från mormor och morfar, men vaf;) )

GOOOOOOOTT:D

btw! jag har möblerat om i mitt rum:D typ flyttat på skrivbordet men iaf;) pga all jävla fröskal och fjädrar som hamnade i min säng så fort ruggugglorna flaxa runt så var tvungen att flytta buren och måste ju då först flytta på skrivbordet. Så här blev det

Lådan på golvet är en av många som jag har fyllt med prydnadssaker och ärvd bordsservice som jag ska ha när jag flyttar hemifrån. Tänkte rensa och gå igenom vad jag inte ville ha och kunde sälja på tradera kanske... men mamma kom till undsättning (?) och ville ha en massa grejer.

Fyfan jag som tyckte Polly lät... Pigge kvittrar hela jävla tiden. Bättre än Pollys gälla läte men iaf. Polly är bara väldigt knäpp och sitter nickande och lekar med sina bjällror. Piggelin som är rädd för sin egen skugga har ingen lust att leka med knäppisen. Roligt att se;D

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0